• No products in the cart.

Kasutustingimused

HomeKasutustingimused

Ostutingimused

1. Tellimistingimuste kehtivus

1.1. Tellimistingimused kehtivad natty.ee veebipoest ostja (edaspidi Tarbija) ja ettevõtja Natty OÜ (edaspidi Veebipood) vahel kaupade ja teenuste ostmisel.

1.2. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad natty.ee veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis (EV) kehtivad võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised EV vastavad õigusaktid.

1.3. Veebipood natty.ee jätab endale õiguse teha müügitingimustes muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel natty.ee.

2. Hinnainfo

2.1. Kõik veebipoes natty.ee toodud hinnad sisaldavad käibemaksu 20%.

2.2. Ostudel, mille kogusumma jääb alla 30 €, lisandub hinnale transpordi hind vastavalt Tarbija valitud tarneviisile. Alates tellimuse summast 30 € on transport tasuta. Hinnale ei lisandu transpordikulu, kui klient tuleb kokkulepitud ajal ise oma tellimusele järele. Ülejäänud juhtudel kehtib transpordikulu: SmartPOSTi  ja Omniva pakiautomaadid 3 eurot.

2.3. Hinnad kehtivad tellimuse vormistamisest kuni vormistatud tellimuse maksetähtaja aegumiseni (5 päeva pärast tellimuse vormistamist).

2.4. Kui tellimus on esitatud enne müügitingimuste või hindade muutmist, kohaldatakse Tarbija ja natty.ee vahel tekkinud õigussuhetele tellimuse vormistamise ajal kehtinud tingimusi.

2.5. Veebipood natty.ee jätab endale õiguse teha müügihindades muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel natty.ee.

3. Tellimuse vormistamine

3.1. Lisage soovitud tooted ostukorvi.

3.2. Tellimuse vormistamiseks vajutage kõigepealt ostukorvis lingile „Esita tellimusˮ.

3.3. Tellimuse vormistamise lehel täitke nõutud andmeväljad, valige teile sobiv toodete kohaletoimetamise viis ja vajutage lingile „Tellimus koos maksekohustusegaˮ. Seejärel kuvatakse ekraanile arve, mille saate tasuda mugavalt pangalingi kaudu või arve alusel.

3.4. Täitke andmete ja tellimuse kinnituse leheküljel olevad lahtrid tähelepanelikult, sest esitatud informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Teie ostetud toodete kiire ja tõrgeteta kohaletoimetamine ning hilisem vaidluste ja pretensioonide lahendamine.

3.5. Veebipoes sooritatud tellimusi käsitletakse tööpäevadel E−R 8.00−17.00. Kui tellimus esitatakse reedel pärast kella 14, vormistatakse tellimus järgneval esmaspäeval.

4. Müügilepingu jõustumine

4.1. Kauba müügilepinguga kohustub veebipood andma Tarbijale üle olemasoleva, valmistatava või veebipood natty.ee poolt tulevikus omandatava Kauba ning tegema võimalikuks omandi ülemineku Tarbijale, Tarbija aga kohustub veebipood natty.ee-le tasuma Kauba eest esitatud arvel näidatud summa ja võtma Kauba vastu.

4.2. Tellimused, mille eest ei ole tasutud, annulleeritakse 5 päeva möödudes alates tellimuse vormistamisest.

4.3. Müügileping jõustub pärast Tarbija tehtud makse laekumist Veebipoe pangakontole.

5. Kohaletoimetamine

5.1. Pärast müügilepingu jõustumist komplekteerib veebipood natty.ee tellimuse ning annab selle kohaletoimetamiseks üle ettevõtte logistikapartneritele.

5.2. E-poe veebilehel näidatud kohaletoimetamise tähtajad kehtivad tellimuse summa laekumise hetkest Veebipoe pangakontole.

5.3. Viivitusteta kohaletoimetamiseks tuleb olla hoolas ning tellimuse vormistamisel esitada kohaletoimetamise andmete sisestamisel tõele vastavad ning kehtivad andmed.

5.4. Veebipood  ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud õigel ajal, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida veebipood ei saanud mõjutada ega ette näha.

6. Tagastamisõigus

6.1. Kuna interneti vahendusel tehtud ostude puhul pole Tarbijal võimalik kaubaga tutvuda nii nagu tavapoes, on Tarbijal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul pärast tellimuse kättesaamist.

6.2. Et veenduda e-poest tellitud eseme olemuses, omadustes ja toimimises, peaks Tarbija käsitsema ja kasutama asja üksnes nii, nagu tal lubataks seda tavapäraselt poes teha. Tagastamisele kuuluva eseme seisukorra halvenemisel vastutab Tarbija asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest, kui ta on eset kasutanud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks.

6.3. Vastavalt võlaõigusseadusele ei kehti 14-päevane tagastamisõigus toodetele, mida oma olemuse tõttu ei saa tagastada, nendeks on muuhulgas: 1) jahutatud ja külmutatud tooted ning kiiresti riknevad tooted ehk “kõlbulik kuni” märgistusega tooted; 2) tooted, mis ei ole kõlblikud tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel, kui pakend on avatud (näiteks kosmeetika, pesu jms).

6.4. Kauba tagastamiseks tuleb esitada Kauba ostust taganemise avaldus, mille vormi leiab Veebipoe natty.ee kodulehelt ning saata see aadressile info@natty.ee hiljemalt 14 päeva jooksul pärast kauba kättesaamist.

6.5. Tarbija peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud logistikafirmale.

6.6. Kauba omal soovil tagastamisega seotud transpordikulud jäävad Tarbija kanda.

6.7. Veebipood natty.ee tagastab taganemisavalduse kättesaamisel Tarbijale tellimuse eest tasutud summa (sealhulgas transpordikulu) viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel.

7. Vääramatu jõud

7.1. Veebipood natty.ee ei vastuta Tellijale tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida veebipood nattyb.ee ei saanud mõjutada või ette näha.

8. Isikuandmete töötlemine 

8.1. Tarbija annab veebipoes andmeid sisestades ning vastava kinnitusega õiguse koguda ja töödelda Tarbija isikuandmeid (nimi, kontakttelefon, paki kättetoimetamise ja/või kodune aadress, e-postiaadress) ning edastada logistikapartnerile isikuandmeid kauba kohaletoimetamiseks.

8.2. Tarbijal on igal ajal õigus keelata oma isikuandmete kogumine ning kasutamine, välja arvatud juhul, kui see on vajalik lepingust tuleneva nõude sissenõudmiseks või kauba kohaletoimetamiseks.

8.3. Elektrooniliste isikuandmete kasutamine otsepostituseks toimub ainult siis, kui Tarbija on selle jaoks andnud eraldi nõusoleku veebilehel natty.ee.

8.4. Ostude eest tasumisel tagab Tarbija personaalsete pangatunnuste turvalisuse krüpteeritud andmeside pankadega, millele puudub ka Veebipoel ligipääs.

9. Pretensioonide esitamise kord

9.1. Veebipood natty.ee vastutab Tarbijale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kuni kuu jooksul, alates kauba üleandmisest Tarbijale.

9.2. Tarbijal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt ühe kuu jooksul veebipood natty.ee poole, esitades arve, mille alusel kauba ostu eest tasuti.

9.3. Kaubal puuduse ilmnemisel palume lõpetada kauba kasutamise kohe.

9.4. Puudusega kauba asendamise lepivad Veebipood natty.ee ja Tarbija omavahel kokku. Asendamise kulud katab Veebipood.

9.5. Veebipood natty.ee ei vastuta Tarbija süül tootel tekkinud puuduste eest, mis on tekkinud toote mittenõuetekohase hoiustamise või mitte eesmärgipärase kasutamise tulemusena.

9.6. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada e-postiaadressile info@natty.ee pretensioon, kus on märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus.

9.7. Pretensioon toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamise kohta peab olema esitatud ühe kuu jooksul alates toote nõuetele mittevastavuse või puuduse avastamisest.

9.8. Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Tarbijaga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.

9.9. Tarbijal on õigus nõuda Veebipoelt natty.ee ostuhinna alandamist või lepingu lõpetamist ja kauba eest raha tagasi küsida, kui Veebipoel natty.ee ei ole võimalik kaupa asendada, kauba asendamine ebaõnnestub, Veebipood natty.ee ei ole kauba puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud või tarbijale on tekitatud põhjendamatuid ebamugavusi.

10. Tarbija õigus pöörduda tarbijakaebuste komisjoni poole

10.1. Veebipoe ja Tarbija vahel tekkivad erimeelsused lahendavad pooled läbirääkimiste teel. Kui Tarbija ja Veebipood ei jõua omavahel kokkuleppele, on Tarbijal õigus pöörduda Tarbijakaitseameti juures tegutseva tarbijakaitse komisjoni poole või kohtusse. Tarbija võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu. Tarbijakaitse komisjoni andmed on toodud Tarbijakaitseameti kodulehel. Euroopa Liidu liikmesriikides tekkivate probleemide lahendamiseks saab ka pöörduda Euroopa Liidu tarbijate Nõustamiskeskusse.

Sorry, the comment form is closed at this time.